Veebipoe delia.ee (edaspidi Veebipood) omanik on EVETAR OÜ (registrikood 11898990) asukohaga Pargi tn 10-2, Tartu 50103 Eesti.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub kauba kättetoimetamise tasu. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on Veebipoes kirjas vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb soovitud tooted lisada ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile summa, mille saab tasuda turvaliselt järgnevate makseviisidega:
Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele
Läti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele
Leedu pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Šiauliu Bankas, Medicinos Bankas
Soome pangalink: OP Corporate Bank
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud summa (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast teate saatmist.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Läti, Leedu.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Itella SmartShip.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eesti-sisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.
Erandjuhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit, ning saata see e-posti aadressile info.tellimus@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
NB! Olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele.
Taganemisõigus ei kehti:
-kaupade kohta, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada ja mis on tarnitud suletud pakendis, kuid mille klient on avanud;
-kaupade kohta, mis ei oleks peale pakendi avamist kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel;
-kaupade kohta, mille pakendi mitteavamist või kauba mittekasutamist ei ole Veebipoel võimalik tuvastada (nt tootel puudub foolium/kile korgi ümber);
-toote kohta, mida on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil.
Kauba tagastamisel tagastab Veebipood ostjale tagastatava toote maksumuse viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, mil Veebipood saab teada ostja otsusest toode tagastada.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab toote Veebipoele tagastama viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, mil ta teavitas Veebipoodi toote tagastamise soovist.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Tähtajast on kinni peetud, kui Ostja tagastab Toote enne 14-päevase tähtaja lõppu.
Toodet saab tagastada:
1. Tartus, Pargi 10-2;
2. pakiautomaati, kasutades saadud koodi.
Kui ostja on tagastatavat toodet kasutanud või proovinud muul moel, kui seda oleks lubatud tavapäraselt teha poes, või ta on kasutanud toodet rohkem, kui on vaja teha selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, siis vastutab ostja toote väärtuse vähenemise eest ning Veebipoel on õigus see summa tagastamisele kuuluvast ostuhinnast maha arvata. Juhul, kui ostja ei ole nõus Veebipoe poolt näidatud väärtuse vähenemisega, on tal õigus selle kindlaks tegemiseks pöörduda sõltumatu eksperdi poole. Sõltumatu eksperdi kulud tasub pool, kelle seisukoht ei osutunud põhjendatuks. Kui sellise poole välja selgitamine osutub võimatuks, siis jagatakse ekspertiisiga seotud kulud ostja ja Veebipoe vahel pooleks.
Kui selgub, et ostja ei ole saanud tellitud toodet, toode ei vasta e-poes olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea ostja tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võib kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või sellel esinevate puuduste eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul pärast asja üleandmist ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info.tellimus@gmail.com või helistada telefonil: +372 56990979.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja.
Veebipood kasutab ostja sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoele pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info.tellimus@gmail.com või helistada telefonil: +372 56990979
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.